Jag ger upp - godnatt bloggsverige!

I Borlänge vid grabbens dator 00.28 - natten mot onsdag

Försökte skriva klart mitt inlägg om våra mer eller mindre smarta kommentarer och incidenter i Rom. Men när jag skulle spara (för säkerhets skull) så såg det ut precis så här på skärmen.

blogg.se s?ger godnatt


Öhh? Har nu försökt logga in i en timme eller så innan jag nu slutligen kom in och känner att jag inte alls har lust längre. Jag går och lägger mig...



I Leksand på jobbet 11.39 - onsdag

...och givetvis så hänger det sig igen när jag ska publicera, publicerar därför nu istället. Suckar djupt. Inlägget om kommentarerna kommer nog kanske till kvällen...

Ha en trevlig dag så länge!

\m/

Kommentarer
Postat av: Fagra damens lillesyster

Nää usch va surt!!=(

2007-05-23 @ 21:51:57
URL: http://smul4n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0