Miss Li håller klass...

I Borlänge vid grabbens dator 22.29 - torsdag

Nu är det nästan en månad sedan Miss Li släppte sitt album God Put a Rainbow In the Sky. Gillade skivan på en gång men tyckte nog inte att den var lika bra som hennes första - Late Night Heartbroken Blues. Nu efter att ha lyssnat in mig lite mer på skivan måste jag säga att det faktiskt är svårt. Texterna är bättre på God Put a Rainbow In the Sky medan jag gillar stilen på låtarna mer på Late Night Heartbroken Blues.

I och med nya albumet så har Miss Li definitivt placerat sig på "artister-som-måste-ses-listan" på Peace & Love.
Vill man höra något som inte är mainstream så kan jag varmt rekommendera Miss Li.

Ha det!

\m/

Kommentarer
Postat av: lillesyster

Miss Li rocks!!!

2007-05-24 @ 23:02:18
URL: http://smul4n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0