Musikshopping - omöjligt att motstå tydligen...

I Borlänge vid grabbens dator 02.52 - natten mot tisdag


Var ute och shoppade grejer till Pärs lägenhet idag (mitt initiativ kanske...) men kunde inte hålla fingrarna i styr när vi råkade ramla i en skivaffär. Det är sjukt vad med pengar jag spenderat på musik på sistone. Speciellt när jag i princip inte har några pengar. Det var inte några dyra skivor som blev inköpta idag heller men å andra sidan så var de inte bland top-20 på inköpslistan över skivor jag vill ha heller...

3 Doors Down - Away From the Sun (2003)
The Rasmus - Hide From the Sun (2005)

Noterade just i skrivande stund att de båda albumen har ganska närliggande titlar. Jag hade inte en tanke på detta - skumt...

Nu blir det sängen för mig, ska jobba i Leksand i morgon och har under dagen idag slitit med Pärs lägenhet. Kanske tar jag mig lite för stora friheter men jag kan inte hjälpa det... Kommer nog ett inlägg med bilder på förändringarna inom en ganska snar framtid. Har inte bara ändrat om i lägenheten utan också gett den en rejäl avdamning - behövdes kan jag säga...

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer
Postat av: lillesyster

Sjukt bra att du spenderar pengar på musik=)Då slipper ju jag:D

2007-05-29 @ 22:16:39
URL: http://smul4n.blogg.se
Postat av: Lelle

Lillesyster: Jo, jag kan tro att du tycker det... På tal om det har inte du några skivor som är mina?

2007-05-30 @ 02:40:11
URL: http://addi83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0