Och han klagar på mig?

I Borlänge vid grabbens dator 06.19 - lördag morgon

Jag tycker att jag har hört gnäll från grabben gällande den befängda föreställning han har om att jag skulle snarka. Jaså, vem är det då som sitter här vid datorn nu - klarvaken - och lyssnar på när han i godan ro drar timmerstockar därborta? Muttrar lite för mig själv...


Kan bara inte somna inatt. Det verkar vara helt hopplöst. Kommer med största sannolikhet vara mer död än levande imorgon. Hoppas jag vaknar innan jag ska till jobbet (börjar 16.30). Det regnar ute, det regnar mycket...

Godmorgon på Er!

\m/ 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ska du till Kupolen ngn dag, närmare bestämt HM? Tänkte om du kan kika efter en top jag vill ha.. Gör du det, så ska jag känna mig JÄTTEAVUNDSJUK på resan till Rom. Lovar.

2007-05-19 @ 12:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0