Ska tänka på Er heeeela tiden...

I Borlänge vid grabbens dator 21.53 - fredag

Nu har vi packat klart  (hoppas jag...) Så nu beger vi oss av mot nya äventyr. Imorgon kväll vid den här tiden sitter vi på någon uteservering i Italiens huvudstad och dricker vin. Ska vara 22 grader varmt och sol där när vi landar imorgon förmiddag. Om vi inte ramlar in på något Internet-café och bloggar lite någon dag så syns vi här på tisdag kväll igen.

Lovar att jag ska tänka på Er stackare som blir kvar här hemma i Sverige heeela tiden!

Ha En trevlig helg!

\m/

Kommentarer
Postat av: niclas

Du är en sjuk person - bara att spionera på två nyförälskade kaktusar tyder ju på det. Rom är inte fel. Pasta alle vuongole o ett par tre flaskor rött.....mmmm!

2007-05-11 @ 22:03:51
URL: http://goteborgsadvokaten.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är en sjuk person - bara att spionera på två nyförälskade kaktusar tyder ju på det. Rom är inte fel. Pasta alle vuongole o ett par tre flaskor rött.....mmmm!

2007-05-11 @ 22:07:16
Postat av: niclas

Sorry, tryckte på knappen två gånger he he. Trodde grabben var din son. Inser nu att det är ditt knök. Efter ett tag till så undrar jag om det inte är din unge ändå. Fast nu har jag jädrar i mig bestämt mig. Det är ditt span vi talar om. Jag vill se en skön rapport från Rom. Arrividerci!!

2007-05-11 @ 22:09:03
URL: http://goteborgsadvokaten.blogg.se
Postat av: syster 2

Jag hoppas verkligen du hinner med att blogga lite med:P.... Är nyfiken va ni hittar på i Rom!=)hehe... Men ha de bra nu och passa på att njuta ordentligt=)...kram syster 2

2007-05-12 @ 00:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0