Obetalbart älskling...

Tyvärr hann jag inte före Pär att blogga om veckans höjdpunkt - kanske till och med månadens höjdpunkt. Men jag måste ändå få med denna konversation här i bloggen. Följande utspelade sig alltså här hemma i soffan i lördags kväll:

Pär: När jag var på det där jobbet i Falun idag så intervjuade jag en person med ett lite udda namn. Rutger Gönegård eller någonting.


Jag (skämtsamt): Inte Rutger Jönåker då?


Pär: Jo, så kanske det var. Vad då, känner du honom eller?


Varpå jag asgarvar åt min stackars sambo som inte kopplat att han blivit grundlurad av intervjuobjektet, Rutger Jönåker/Conny är som bekant Björn Skifs rollkaraktär i den gamla svenska filmen Strul.

Hahahahaa! Jo, jag skrattar än...

\m/

Kommentarer
Postat av: Caroline Engström och Jonathan Dahlgren

Hej! Vi är två socionomstudenter från Göteborgs universitet som just nu skriver en c-uppsats om bloggar, och nu letar vi efter bloggare som skulle kunna tänka sig att delta i en msn-intervju som kommer att handla om relationen mellan identitet och bloggande. Om det här låter intressant, maila oss så skickar vi mer information. Hoppas vi hörs!

2007-10-26 @ 11:31:18
Postat av: Sönnta

Han brukar ha koll, men när han missat något så verkar han nästan vara lika dum som han ser ut att vara;)

2007-10-26 @ 12:11:17
URL: http://sunnta.blogg.se
Postat av: Kristin

Kan säkert säga att jag hade nog inte heller reagerat över det namnet, då jag sett filmen typ en gång för hundra år sedan, hehe.
Hoppas allt är bra med dig. Här går det stadigt utför med en jävla fart, hurra! En olycka kommer sällan ensam sägs det ju.. Kram!

2007-10-29 @ 20:05:05
Postat av: Carl

Rutger Jönåker bor på Ryckepungsvägen 6 i Falun. Kolla med Eniro. Har länge funderat på att hälsa på honom bara för hans namns och adress skull.

Så nog sjutton hittade han/ni Rutger den Riktige Jönåker alltid.

MVH/

Carl

2009-03-13 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0