The blog is alive!

Nu har jag nät igen - fastän min vansinnigt tekniska sambo (märk ironin) gjorde sitt bästa för att kortsluta routern. Nu har vi flyttat en trappa upp, det tog sin tid kan jag lova. Jag har numera blivit uppgraderad från enbart "Köks-Hitler" till "Flytt-Hitler" och "Städ-Stalin". Hmm, jag gör mitt bästa...

Äntligen har jag min ergonomiska kontorsstol och mitt datorskåp, det är en avsevärd skillnad att sitta framför skärmen nu. Idag har jag varit på jobbet liksom igår och i förrgår, nu återstår det bara sex arbetsdagar tills det att jag är ledig nästa gång.

Till alla vars bloggar jag troget följer lovar jag att jag ska läsa ikapp de kommande kvällarna. Just ikväll är jag dock helt däckad och avser inom kort störa Pärs nattsömn med mina ljuva snarkningar. Återkommer snart igen!

Godnatt på Er!

- Glömde tydligen att publicera det här igår kväll, såg det nu. Sorry, kom en dag sent med andra ord...

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Bättre sent än aldrig;)
Roliga smeknamn förresten...

2007-10-10 @ 21:34:59
URL: http://sunnta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0