Fasar för Facebook

Nu har mina bloggar blivit lidande på grund av Facebook. Jag begriper inte vad det är som är så speciellt med det där stället, i och för sig har jag hittat på ett helt gäng med folk som jag säkert inte träffat på mer än fem år. Men ändå...

Inkorgen på mailen svämmar över med förfrågningar och inbjudningar till allsköns saker vilka mer än hälften är sådant man inte begriper sig på. Igår när jag läste min mail var över hälften av e-postmeddelandena från Facebook. Hur som helst är jag fast, jag tror jag får införa någon form av registreringsförbud på nätet tills det att vi fått ordning på allt inför och efter flytten om några veckor. Jag begriper inte hur tiden ska räcka till utan Facebook, MSN och alla andra ställen där man interagerar med människor.

Skannade förresten igenom Pärs dator härom kvällen med NOD32 och hittade då en worm: win32/Apler.B. Är det någon som vet vad det är för något? Google hade inget riktigt bra svar att erbjuda, inte heller på Esets websida fanns det något som gav ljus åt min funderingar.

Nu ska jag åka och äta lunch med Pär för att sedan fortsätta upp till Leksand och hämta min nya bil!

Bye 4 now

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0