Förkylt läge

*host*  *attjoo*  *host*  *snörvel*

Det är såååå synd om mig!

\m/

Kommentarer
Postat av: Kristin

Krya på dig tjejen! Det går ingen nöd på oss! Faktum är att jag slutade strax innan 17 idag, för chiefen och vår lilla praktikant ockuperade datorerna, och jag hade telefonterroriserat klart alla kunder.. :) Vi har gjort världens största paket som ska till
Norge idag, blev riktigt svettig och höll dessutom på att smälla in tejpen på ett ytterst känsligt ställe på chefen.. Tur jag inte gjorde det, då hade jag nog inte fått lön :p KRAM.

2007-09-25 @ 17:53:17
Postat av: Lelle

Ahh, okej bra det då! Vi syns förhoppningsvis på torsdag om jag får någon ordning på mig själv. Just nu är jag mycket tveksam - nästan döende=/

2007-09-25 @ 20:25:37
URL: http://addi83.blogg.se
Postat av: Kristin

Bli FRISK istället! Du har ju varit lite sönder mest hela tiden nu. Vi överlever. :)

2007-09-25 @ 23:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0