Lelle goes drama...

Om jag ändå ska bli anklagad av en viss sambo för att vara en dramaqueen kan jag väl lämna lite tips till andra i samboförhållanden...

* När du inte får som du vill:
    - pluta med underläppen

* När han ändå inte ger med sig:
    - pluta med underläppen och blinka frenetiskt med dina långa ögonfransar

* Fungerade inget av de två ovanstående:
    - pluta med underläppen, bli arg och dra ihop ögonbrynen

* Sista utvägen när ingenting annat fungerar:
    - slut ögonlocken till hälften, fäll huvudet bakåt, för med en dramatisk gest upp handen mot ansiktet och lägg handen mot pannan (handflatan utåt, avslappnad handled) och uttala med svag röst de avgörande orden: "Jag känner hur jag blir svagare, hur kraften lämnar mig. Snart är det över." Sucka sedan djupt och se mycket, mycket lidande ut.
Fungerar varje gång!


Lycka till!

\m/

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Synd att man inte har nån sambo
Vore kul att prova
Kanske funkar på Spencer;)

2007-09-25 @ 19:36:08
URL: http://sunnta.blogg.se
Postat av: Lelle

Hahaha! Ja snälla, prova på Spencer;P

2007-09-25 @ 20:23:57
URL: http://addi83.blogg.se
Postat av: zlatan

kan härmed meddela att min blogg är aktiv igen...

2007-09-30 @ 02:52:50
Postat av: Lokesson

Hmmm, det var ju det där med att manipulera andra människor.
Eftersom "en viss sambo" anklagar dig för att vara en dramaqueen, så tolkar jag det som att det inte fungerar riktigt som du önskar.
Kanske vore en skådespelarkarriär något att satsa stort på?

2007-10-04 @ 23:14:29
URL: http://lokessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0