Om du lämnade mig nu...

Måste bara pusha lite för en av årets bästa låtar. Definitivt årets bästa svenska låt - Om Du Lämnade Mig Nu med Lars Winnerbäck och Miss Li. Jag fick rysningar första gången jag hörde den. Sjukt bra!

Winnerbäck kommer till Borlänge den 24 november och biljetter köper jag den här veckan, det är ännu bara lite oklart hur många vi blir som ska gå. Vi är nu uppe i fem personer utan att ha kollat med speciellt många.

Min alldeles egen pojkvän blåvägrar dock, verkar vara bara av principskäl. Själv är man snäll och erbjuder sig att följa med på Springsteen i Globen i december, medan han tycker det är alldeles för jobbigt att gå tvärs över stan till Maserhallen! Ja ja, jag ska i alla fall gå.

Peace Out

\m/

Kommentarer
Postat av: Pär

Men jag såg ju Winnerbäck med dig i somras. Räcker inte det? Min skalle klarar inte av mer gnällig och det-är-så-synd-om-mig-musik än så per år. ;)
Nej, Springsteen i december i stället, det satsar vi på!

2007-09-12 @ 00:49:52
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Lelle

Pär: Usch, jag tycker synd om dig för att du inte begriper bättre. Klart du ska med på Winnerbäck, du har bara inte förstått det riktigt än;P

2007-09-13 @ 00:52:18
URL: http://addi83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0