Black Snake Moan…

I går såg jag filmen Black Snake Moan – kanske inte en av de bästa filmer jag sett men det var en ganska gripande historia. Två frustrerade personers möte som tog en ganska oväntad vändning. Samuel L. Jackson gör som alltid en bra rollprestation.
Jag bör nog ändå utfärde en seghetsvarning, historien skulle kunna vara mer nyanserad, eller så kanske den skulle kunnat avhandlas på 1h 30min istället för 1h 52min.

Filmshoppade lite fler filmer till samlingen i helgen, ingen av dem har jag dock ännu sett, eller ja, vissa har jag naturligtvis sett tidigare.

Nyinhandlad film:
Full Metal Jacket
The Shining
A Clockwork Orange
2001: A Space Odyssey
Man on Fire
och sist men inte minst 2:a säsongen av I En Annan Del Av Köping.

So long!
\m/

Kommentarer
Postat av: Emma

andra videon är den bästa.. men bara i början och mitten men sen i slutet tappar du lite ;... bloggbesokare.se

2012-11-01 @ 07:28:08
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0