Crash Boom Bang…

…sa det när en äldre herre i en stor SUV fick den strålande idén att köra rakt in i sidan på min lilla Renault Clio tidigare i dag. Jepp, framdörr och bakdörr intryckta samt repor på bakskärmen.

Vi gick ur och beskådade skadorna (främst på min bil såklart), jag plockade ihop delarna som låg på vägen och slängde in dem i mitt baksäte. Vi tog varandras uppgifter och åkte iväg.
Senare under kvällen tittade min pappa på förödelsen, och jag böjde mig in i bilen för att ta fram delarna som ramlat av, varpå jag utbrister:
"Jag har hans registreringsnummer i alla fall!"
Undertecknad hade nämligen lyckats med bedriften att få med sig den stackars mannens registreringsskylt i intermezzot efter krocken...
En bedrift om jag får säga det själv.

Nu ska jag ladda för IKEA imorgon, då ska jag köra släpvagn för första gången i mitt liv – wish me luck!

\m/

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Men hur gick det med dig då?

och förresten. Full Metal Jacket är en klassiker men tyvärr inte så bra som man hoppas...

2008-09-07 @ 23:50:59
URL: http://sunnta.blogg.se/
Postat av: Lelle

Hej Sönnta!

Grattis i efterskott förresten. Jodå, med mig gick det nog ganska bra, hade lite ont i nacken ett tag men det verkar ha gått över…



Hur är det annars då där nere? Och tack för shoppingen senast du var hem=)

2008-09-10 @ 16:22:47
URL: http://addi83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0