Delar med mig från P&L…

Jag tappade helt sugen på att blogga under sommaren. Kanske för att jag dagarna i ända har suttit vid en dator på jobbet och att en gnutta mer information efter att jag stämplat ut skulle göra mig galen.

I vilket fall måste jag dela med mig av tre av de bästa bilderna från sommarens Peace & Love…

FOTO: PÄR SÖNNERT
The 69 Eyes spelning var helt grym… Däremot suger
Ginza ganska rejält som efter två månader nu meddelat
mig att skivan jag beställde  i juni är slut på lagret.
                                                  FOTO: PÄR SÖNNERT

FOTO: ELENA LARSSON  FOTO: Elena Larsson
Kent gjorde en helt grym spelning på fredagkvällen, Hanoi
Rocks gjorde nog bra ifrån sig, men dem har man sett så
många gånger nu…                  FOTO: ELENA LARSSON

Jag hoppas återkomma inom en ganska snar framtid med en ny uppdatering av bloggen. Jag såg nämligen en film i går som nog kräver några rader.

Ha det så länge!
\m/

Kommentarer
Postat av: Isabell

"Hej : Kul att veta hur du ser ut och veta vad du gör om dagarna! Jag gillar din blogg och jag hoppas att du kommer komma långt med sidan. Kram :


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0