Första inlägget någonsin...

...från min nya iMac, som jag mer eller mindre impulsköpte för några timmar sedan! I ärlighetens namn kan jag väl krypa till korset och erkänna att jag inte betalat ett öre på denna själv. Att jag har denna supersnygga dator har jag min familj att tacka för.

Efter lite påtryckningar och en välplacerad påminnelse om att jag faktiskt fyller ett kvarts sekel till sommaren så löste sig finansieringen alldeles utmärkt. Jag ringde till personen som levererar datorerna till jobbet uppe i Leksand och frågade om han var intresserad av att sälja mig en iMac.

Mac-leverantör: "Jo, jag har en hemma nu om du är intresserad?"
Lelle: "Ja, fast jag vill ha minst 2 GB ram..."
Mac-leverantör: "Okej, det ordnar vi, jag slänger i ett sånt och sedan kommer jag förbi om någon timme."
Jag: "Oj, jaha, okej..."

Och mindre än två timmar senare stod jag där med en ny dator. Och neeej, jag är inte bortskämd... (väl?)

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer
Postat av: Kristin

Eh, JO! ;-)

2008-02-24 @ 17:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0