Nyss hemkommen från jobben...

Japp, nu har jag jobbat färdigt för dagen. Lyckades klara av två arbetsplatser idag, när var på väg till Leksand i morse ringde de från tidningen och undrade om jag kunde komma in och jobba vid tre. Så i Leksand blev jag bara mellan tio och två.

Sedan var det raka spåret med "plattan i mattan" till Falun och där vet jag inte om jag gjorde så jättestor nytta. Men Dalarnas residensstad lämnade jag hur som helst vid halv-tolv-snåret ikväll. Har nu druckit en kopp te och ätit ett par mackor. Egentligen är det väl läggdags, men det är lite svårt att varva ner så här direkt.

Nu surfar jag vidare och kollar in hur det går för mitt virtuella fotbollslag som spelade träningsmatch tidigare ikväll.

Godnatt på Er!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0