The Best Afternoon Ever...

Jag försöker ju i alla fall vara positiv. Sitter här och är något förkyld men jag har gott sällskap i Doktor John Dorian och Doktor Cox. Det vill säga Scrubs. Nu är det fjärde avsnittet av femte säsongen som rullar i DVD-spelaren. Jag  bara älskar Scrubs!

Imorgon ska jag till en ny arbetsplats och testa mina vingar som redigerare. Spännande och roligt kan man väl säga utan att överdriva. Tyvärr fick jag ställa in min enda dag den här veckan hos fotografen uppe i Leksand, men det är ett vikariat som jag sökt på det andra företaget och jag måste väga det ena mot det andra. När jag bara har en dag i veckan i Leksand ett tag framöver måste jag få in pengar någon annanstans ifrån. Sånt är livet...

Nu ska jag titta på när JD får lära sig vad Jiggley Ball är för någonting!

Ha en trevlig eftermiddag!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0