Fantastic 4...

Nu blir det film. Fantastic Four - the Rise of the Silver Surfer, den är säkert jättebra (märk ironin).

Har varit och umgåtts med svärmor och svärfar idag, eller ja, mest svärmor. Så fort samtalsämnet kom in på blommor och inredning flydde svärfar fältet, eller kanske var det Minnenas television på TV som lockade?

Pär är och hämtar mina käre vän och tillika arbetskamrat F2 som just nu slutar jobba. Han har valt att förära oss sambolevande "tofflor" med ett besök så här på söndagskvällen, vilket är mycket trevligt.

För F2 blir det andra kvällen i rad han besöker vår enkla boning då han och min vän F1 även igår var här och hälsade på.
Då var det mer ett depåstopp inför kvällens krogrunda. Så trött och slut efter kvällens arbetspass hade jag två fulla tomtar i lägenheten fram till strax före ett. När de behagade att lufsa ner på stan var jag färdig för en resa till Säters mentalsjukhus, men jag tog det näst bästa och gick och lade mig istället.

Nu kommer nog grabbarna snart så jag ska väl ta och ladda DVD:n så de får dregla över Jessica Alba (vilken jag tror är den största bidragande orsaken till att i alla fall min sambo vill se filmen).

Trevlig kväll på Er!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0