Görlös på jobbet...

Sitter på jobbet i Leksand och surfar lite. Min käre sambo är ju vikarie för lokalredaktören här uppe så idag följde jag med på en liten utflykt norröver här i Dalarna. Har varit på jobbet och fikat med chefen och min arbetskamrat som nu har slutat, käkat lite lunch på Moskogen och drivit runt på jobbet i största allmänhet.

Lite nytta har jag i alla fall gjort idag. Jag har mailat in en krönika till addison.se och gått igenom inboxen på mailen, så mycket mer har det dock inte blivit. Ska jag fortsätta klaga kan jag väl klaga över att jag är trött och har ont i kroppen. Pär fick nämligen för sig att han skulle sova på min plats i sängen inatt d.v.s. innerst, med båda täckena dessutom. Allt för att jag skulle få känna på hur det var att ligga ute på kanten i kylan. Nice älskling, riktigt nice!

Jaja, jag kanske ska surfa in på någon nätbutik och beställa hem skivan till Nikki Sixx bok The Heroine Diaries.

Bye Bye!

\m/

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Oj, visste inte att du tyckte det var jobbigt att skicka ett mail och kolla igenom inboxen;)

2008-01-17 @ 11:19:00
URL: http://sunnta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0