Sorgligt besked...

Så nu var det avklarat. Ja, blogginlägget i andra bloggen alltså... Nu till det sorgliga besked som fick mig att sätta den mindre fantasikrävande rubriken.

Rocks på Kupolen ska slå igen, det är inte lönsamt att sälja musik här i Borlänge längre. Och jag som trodde att bara mina skivinköp fick butiken att gå runt, men så var tydligen inte fallet. Visst finns det en skivaffär till här i stan men upplägget är inte detsamma som hos Rocks och inte heller priserna - för att inte tala om den alltid så trevliga personalen där.

Nu får jag väl börja handla på nätet istället men det är definitivt inte samma sak som att gå in i en skivbutik, absolut inte. Hur mycket bra musik har jag inte upptäckt tack vare impulsinköp på Rocks. Tiderna förändras och troligtvis är skivhandeln och musikformaten som vi känner till dem på väg att försvinna.

*Suckar och surfar in på cdon och ginza istället*

\m/

Kommentarer
Postat av: Sönnta

Oj!
Hade jag ingen aning om.
Synd, men det är väl tyvärr så att de allra flesta laddar ner sin musik nu för tiden.
Välkommen tillbaka;)

2008-01-09 @ 21:01:14
URL: http://sunnta.blogg.se
Postat av: Lillesyster

Stackars syster=/

2008-01-15 @ 10:36:35
Postat av: Lelle

Sönnta och Lillesyster: Ja, jag vet... Synd är ordet. Jag är fortfarande i någon sorts sorgebearbetning.

2008-01-15 @ 16:11:59
URL: http://addi83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0