Vad har hänt???

Jag har inte bloggat på jättelänge och när jag nu loggar in på blogg.se och med ett halvt öga kikar på statistiken har jag haft fler unika besökare per dag senaste trettio dagarna än när jag var som mest aktiv i somras. Jo, det givetvis roligt men jag blev bara så förvånad.

Nu de närmaste månaderna kommer jag ha en hel del tid över och har på allvar tänkt ta upp bloggandet igen. Fingret har för övrigt läkt riktigt fint så nu fungerar fingersättningen på tangentbordet som den ska.

När jag nu skrivit mitt första inlägg på evigheter här kanske jag ska ta mig i kragen och skriva ett nytt inlägg på min andra blogg också...

Japp, så får det bli...

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0