Ett år tillsammans...

lordag2I dag är det ett år sedan jag och Pär träffades på Kupolen för en fika. Som jag minns det var jag fruktansvärt nervös och gjorde som jag brukar göra när jag blir nervös; pratar, babblar och snackar om allting, det finns ingen hejd på mig. Men det gick ju ganska bra ändå...

Ikväll har Pär bjudit ut mig på dejt, vi ska käka italienskt säger han. Bjuder han mig på dejt så måste ju jag bjuda tillbaka, så efter middagen blir det bio med utrikeskorrespondent Morgan Pålsson. Jag vet att han gärna vill se filmen så jag tänkte att det blir min överraskning till honom.

Nu ska jag börja göra mig i ordning.

Ha en trevlig kväll!

\m/

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

Haha, den dagen kommer jag ihåg syster yster, du var verkligen ett nerv- vrak då ju:P, "kan man se ut så här", " va ska vi prata om" OSV.:D

2008-03-10 @ 17:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0