När man för en gångs skull tänkte blogga...

Loggade just in här på blogg.se, tänkte att jag skulle skriva ner några funderingar inför sommaren. Vad säger Pär då? Jo, "Blogg lägger ner om tjugo minuter...". Jaha, det känns ganska meningslöst att börja ett långt inlägg om artisterna till sommarens Peace & Love nu.

Men när blogg ändå ska strula så kan jag ju passa på att klaga över hur bloggen "faller samman" i firefox varje gång man importerar ett youtube-klipp. Explorer fixar det men här i firefox så kraschar den alltså... Nu kanske någon dristar sig att påstå att jag borde köra PC och Microsofts produkter istället för Mac, men då vill jag bara påminna hur det såg ut i ett blogginlägg någon gång under förra året.

image164

Godnatt och sov gott!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0