SMS-utmaning…

Hittade denna utmaning på min käre sambos blogg som han i sin tur norpat från Angelica. Måste ju kolla jag med…

Gör så här:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen mot dig?
Hallå ja, jag ä framme vid kvart i fyra.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Tack för allt och att ni tog kort.
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Såg att du ringt o försökte ringa upp, men det var upptaget - jag hör inte, siddu, håller på att dammsuga.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Hej, vad händer i kväll?
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Aha, jag är i Säter å skulle in till blge och kolla synen i morgon.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ja en fika lär vi ta.
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Vad görs i kväll?
8. Vad vill du höra mest av allt?
Efter en traumatisk färd med NN kom vi hem.
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Kommer snart.
10. Din romantiska replik?
Var står ni?
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Tack, snart är det din tur.

Ja, den blev ju inte lika bra som Angelicas och Pärs men det är väl det som är charmen?

Nu ska jag lägga mig och läsa om den käre gamle Evert Bäcklund.

Natti, natti!
\m/

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Men ditt svar på vad du skulle göra om du blev bestulen är ju klockren! :P



Jag tror jag skippar Svenne rubins i dag men i morgon blir det antingen Hela huset eller Oktoberfesten. Vart ska ni?

2008-09-26 @ 09:00:12
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Lelle

Angelica: I kväll lär det väl bli Svenne R om Pär får bestämma och jag tänkte för en gångs skull låta honom göra det…

I morgon blir det nog lugnt om jag inte går till Rock house och ser Kamchatka - lite nyfiken på dem, men nja, vi får se hur less på människor man blir efter kvällen.

2008-09-26 @ 12:36:16
URL: http://addi83.blogg.se/
Postat av: John

Ah det blir ju helt galet, skön blogg!

2011-06-26 @ 20:43:53
URL: http://www.sunnydays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0