Heart Shaped Glasses har fastnat...

Hemma i Borlänge vid min dator 02.24 - natten mot fredag

Jag skrev ett inlägg för ett tag sedan då videon till Marilyn Mansons Heart Shaped Glasses kom ut. Det blev en del skriverier om "allt sex och blod" i videon, ni kan läsa mitt inlägg här.

Hur som helst verkar det som Manson gjort någonting rätt för låten har fastnat. Loka har nu en kampanj där man för varje Loka man köper får en värdekod och kan ladda ner en gratis låt från musicbrigade.com. Så det blev Heart Shaped Glasses. Är i valet och kvalet om jag ska köpa hela albumet Eat Me Drink Me så småningom men först lär det nog bli Queens of the Stone Age nya album Era Vulgaris.

Det har faktiskt varit lite dåligt med skivshoppingfronten på sistone. Senaste skivorna var nog 3 Doors Down Away From the Sun och The Rasmus Hide From the Sun.

Godnatt på Er!

\m/


Kommentarer
Postat av: Sönnta

Jag förstår inte vad det är för fel på musiken från det glada 60-talet.
Prova
www.vinyl107.com/1727.aspx

2007-07-06 @ 20:05:14
URL: http://sunnta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0