Är du trött på listor - läs inte...

I Borlänge vid grabbens dator 15.22 - lördag

Som sagt. Jag gillar listor! Hittade den här på Angelicas blogg och självklart vill jag också göra "fylleri-övningen". 

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Alldeles för ofta - inget blir ju bättre av det direkt...
Gnälla: Japp, speciellt om bilden som möter mig i spegeln.
Skrika: Nja, nej, inte så ofta i alla fall. 
Sova: Inte är det mycket - lidit av insomnia ett bra tag nu.
Ha ångest: Nej, det är bara onödigt, ofta har man ångest för sådant man inte kan påverka eller sådant som redan hänt. 
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, men ett antal jag måste ta.
Vilja dö: Nej, har man en gång varit halvvägs på "andra sidan" så är man tacksam att man lever.
Drömma mardrömmar: Jodå, verkar ha en förkärlek för små vättar som vill skada mig...
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Behöver inte försöka. 
Klä dig i svart: Ofta och för det mesta.
Gå till kyrkan: Ja, bröllop, dop och i värsta fall begravningar.
Gå i skolan: Nej, men jag saknar högskolan grymt mycket. 
Röka: Hrmm...
Ljuga: Försöker undvika det, men en vit lögn ibland kanske?
Hata folk: Hata är ett starkt ord.
Lita på folk: Jag försöker men cynisk som jag är så står jag alltid mig själv närmast.

VEM :
Saknar du: Pär (han är på jobbet)...
Vill du döda: Nja, det finns nog ingen på den listan just nu.
Rörde dig sist: Pär.
Vill du slå: Alla jag spelar spel mot (kan inte förlora).
Vill du kittla: Det blir väl stackars Pär då.
Kramade du sist: Pär.
Vill du prata med: Marilyn Manson.
Skrek du på sist: Vet inte, min käre far?
Vill du vara som: Jag vill vara mig själv - uppskattad för den jag är.
Sårade dig sist: No comments - don't need to rub it in...
Vill du bli galet full med: Dieselpiraterna.
Gjorde dig riktigt glad senast: Pär.
Fick du sms från senast: Syrran.
Ringde dig senast: Pär.
Är vackrast på jorden: Hur definierar man skönhet? Jag skulle vilja svar den människa som är genuint nöjd och lycklig med sig själv.

HAR DU :
För många vänner:
Nej, går det?
Förföljelsemani: Haha, nej, men fråga Pär...
Tvångstankar: Noop.
Någon annan psykisk sjukdom: Varför frågar alla det? Hmm, borde nog kolla upp det i alla fall;)
Någon fysisk sjukdom: Morbus Addisons sjukdom och autoimmun B12-vitaminbrist.
Någon skada: Nej, hade ett hyfsat blåmärke för någon vecka sedan dock...
Färgat håret: Japp, senast blont, eller halvorange, typ...
Brutit några ben: Never.
Några piercings: I ett öra.
Egen dator: Jajemänsan.
Bra självförtroende: Om vi säger som så behöver ingen boosta självförtroendet vad gäller mitt intellekt, men självförtroendet vad gäller det fysiska utseendet är väl i princip obefintligt.
Kysst någon: Givetvis (senast för en liten stund sedan).
Köpt kondomer: Öhh - ja...
Tagit nakenbilder: Men snälla, kommer nog inte hända, risken att hamna på nätet är väl ganska överhängande i dagens IT-samhälle?
Sagt jag älskar dig till någon i dag: Nej.
Bjudit ut någon: Japp. Ibland bjuder jag till och med ut mig själv...
Varit kär: Yes.
Dumpat någon: Ja, men det är vanligtvis tvärtom (brukar ofta följa i spåren av otrohet).
Stulit någonting: Stulit och stulit, snarare "lånat" utan att fråga om lov.
Lämnat landet: Si - Rom senast.
Rymt hemifrån: Nja, nej, det har jag inte.
Tuttat eld på nått: Japp - Rutger.
Gjort något olagligt: Jodå.

HUR :
Går du:
Går? Jag åker bil...
Springer du: Jag vet inte om jag någonsin sprungit (men skulle jag så skulle jag springa så skulle jag nog göra det som Phoebe i Vänner.)
Svarar du i telefonen: Genom att trycka på knappen "svara".
Fördriver du tiden: Dricker kaffe, gör listor, ser på film, ser på Scrubs - lyssna på musik räknas dock inte som tidsfördriv, det går under kulturell stimulans.
Mycket pengar har du: Alltid alldeles för lite.
Tjänar du pengar: Jobbar som bildredigerare och timmar i en videobutik.
Ofta bäddar du sängen: *host, host*.
Ofta diskar du: När jag inte står ut att se eländet längre eller när det är slut på saker att äta på.
Många stör du dig på: Inte många, sådant stjäl bara energi.
Ofta träffar du din familj: Ja, det är verkligen olika, jag träffar någon från min familj någon gång per vecka i alla fall.

TROR DU :
Att du kommer bli något:
Ja, annars blir jag sur...
På Gud: Nej, det tror jag inte i alla fall?
På rymdvarelser: Någon form av existens finns det nog där ute.
Att folk tycker om dig: Ja, någon som gör det finns det nog.
På ett liv efter detta: Man kan ju önska men mina erfarenheter säger att det är ganska mörkt och stilla.
Att fiskar kan tänka: Ja, om jag inte missminner mig så bevisade väl Mythbusters det i något avsnitt?
Att du kommer leva länge: Troligtvis kommer jag nog inte bli lastgammal. Det handlar dock inte om hur länge man levt, utan hur man levt sitt liv.

VÄLJ :
Katt eller hund: Katt.
Vit eller svart: Svart.
Varmt eller kallt: Kallt.
Vatten eller land: Vatten.
Sex eller kyssar: Jag vet faktiskt inte?
Telefon eller internet: Internet.
Musik eller tystnad: Musik.
Bok eller film: Bok.

Ha en trevlig kväll!

\m/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0