Inget Peace & Love för Babyshambles...

I Borlänge vid grabbens dator 22.52 - torsdag


Det har hänt en del på Peace & Love-fronten sedan jag listade "band-som-måste-ses" senast. Sugarplum Fairy har blivit klara (och ska jag vara ärlig har jag aldrig sett dem live). Elias & the Wizzkids likaså. Babyshambles har i dagarna ställt in sin spelning med ursäkten att "nya skivan drar ut på tiden". Förvånad? Nej...


Jag har köpt biljett - vore ju katastrof om man missat alltihop på grund av slarv.


"Camp Pär" är snart fullbelagt. Om jag inte missminner mig så är hans etta 39 kvm stor (eller liten...) och ett gäng gäster väntas använda den som party- och övernattningsplats. Söderifrån kommer tre av Pärs kompisar från folkhögskolan och eventuellt en från Stockholm. Sedan är det ju även min kära syster som tigger husrum. Så som bostadssituationen ser ut nu blir vi sju personer på knappt 40 kvm i tre dygn! Det ska bli ett äventyr i sig - hur ska vi få plats? Men närhet är ju mysigt;)


Här följer en ny uppdaterad lista på artister jag önskar se.


Självklara måsten är:
Alice Cooper
Mando Diao
Hanoi Rocks
Neverstore
Mustasch
Backyard Babies
Charta 77
Miss Li
Sugarplum Fairy
Dia Psalma


Andra som också hade varit roliga att se är:
Iggy & the Stooges
Crasdïet
Asta Kask
Hammerfall
Kalle Baah
Meshuggah
Nationalteatern
Sabaton
Sahara Hotnights
Vader
Weeping Willows
Blindside
Elias & the WizzKids
Enter the Hunt
Bob Log III
Memfis
The Horrors
Cryonic Temple
Stiko Per Larsson


Close-Up's Scen
Restrained
Fourever


Det är som ni kan se några fler band än sist. Hmm, väntar med spänning på spelschemat - lär nog inte hinna med så mycket mer än att springa mellan scenerna...


33 dagar kvar!


\m/


Kommentarer
Postat av: lillesyster

Hehe jo trångt blir de allt=S

2007-05-24 @ 23:00:33
URL: http://smul4n.blogg.se
Postat av: Pär

Du har ju glömt festivalens mest givna "måste-ses-artist"! Thomas di Leva. =)

2007-05-25 @ 09:27:43
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Lelle

Lillesyster: Trångt är mysigt;P
Pär: Jag tror att du fått något om bakfoten här? Har svårt att se det hända? Man ska väl aldrig säga aldrig, konstigare saker har ju hänt...eller? Vet inte det jag?

2007-05-25 @ 11:10:55
URL: http://addi83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0