Jag tar mig friheter...

I Borlänge vid grabbens dator 12.52 - måndag


Ja, undrar vad grabben säger nu egentligen? Nu har jag gått ner på riktigt små detaljer vad gäller mina förändringar av hans lägenhet. Tidigare har det varit gardiner, sängbord och dukar. Nu var det hans ytterdörr som fick sig en snabb omstyling. Jag vet inte om resultatet blev så värst mycket bättre, men det ser i alla fall lite mer städat ut om jag får säga det själv. Hade givetvis gjort lappen på datorn om det varit så att grabben hade haft en skrivare...

Ingen reklam tack1
Före


Ingen reklam tack2
Efter


I och för sig är jag för reklam, och saknar att läsa reklamen som brukar komma (speciellt på helgerna), när jag är här hos grabben. Men han har faktiskt en poäng i att det blir väldigt mycket papper att lämna i tidningsåtervinningen - det brukade bli berg när jag bodde själv i min gamla lägenhet... Men trots detta buskap på dörren så ligger det något skräp på dörrmattan varje morgon. Det sägs att det ska föreställa en tidning men jag är tveksam... Kanske borde sätta upp en lapp till? Nej, det lär väl inte bli något av med det. Det är ju ändå den där så kallade tidningen som betalar hyran för hans lägenhet som jag numera halvt om halvt ockuperat.

Nu ska jag gå och micra kaffet som återigen kallnat i koppen och fundera ut om det kanske är något mer som behöver stylas om här...

Ha det gott!

\m/

Kommentarer
Postat av: Pär

Oj vilken skillnad det blev! Knappt så jag vågar komma hem... =) Har du ställt till med nåt mer?

2007-05-07 @ 14:23:07
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Pär

Och vadå skräp på dörrmattan varje morgon? Snacka inte så nedlåtande om min arbetsgivare! Och för den delen så är ju du inte vid dina sinnens fulla bruk på morgonen, då ligger du ju fortfarande och för liv. Fast snarkar gör du ju tydligen inte, så det lär väl vara nåt helt nytt ljud du uppfunnit... =)

2007-05-07 @ 14:25:13
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Lelle

Pär: Mähh! Jag är ju uppe med tuppen varje morgon nuförtiden! Och du snarkar faktiskt också!

2007-05-07 @ 14:38:50
URL: http://addi83.blogg.se
Postat av: Pär

Fast tuppen ligger väl inte i koma till åttatiden? Och jag snarkar visst inte! Det vore lika befängt som att påstå att jag pratar i sömnen! *förnärmad*

2007-05-07 @ 15:37:51
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: lillesyster

mkt snyggre om jag får säga det själv;)

2007-05-07 @ 19:11:10
URL: http://smul4n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0