Inte våffla+sex denna gång...

Jag har tidigare berättat om tjänsten jag har kopplad till min blogg där man kan se hur besökarna hittat in på sidan. Vanligast (förutom att skriva in adressen direkt eller gå via RSS-feed) är att besökare ramlar in här när de googlar på "bakom mina solglasögon", antagligen då de letar efter texten till Docenternas låt med samma namn. Senast det var värt att skriva ett inlägg om var det någon som googlat på "våffla+sex" och någon annan som sökt på fågelinfluensavaccinet Tamiflu.

Igår när jag gick igenom loggarna från helgens besökare kunde jag konstatera att någon sökt på "blogg+snart sambo" och hamnat här. Det var dock inte den sökningen som rättfärdigade detta inlägg, någon har under helgen googlat på "Hitler på facebook" och hamnat i min blogg. Vad säger man?

Godnatt på Er!

P.S. Miss Li släpper ny skiva imorgon!

\m/

Kommentarer
Postat av: Lokesson

I min första blogg skrev jag en gång i tiden ett inlägg om hur man svär och använder kraftuttryck i olika delar av världen.
Det är länge sedan, men ännu kommer det in besökare som söker på saker som "Finska+fittor", eller "Gamla+horor".
Det hade varit kul att veta VARFÖR människor söker på vissa saker....

2007-10-19 @ 16:47:39
URL: http://lokessons.blogg.se/
Postat av: Lelle

Lokesson: Jag kan inte annat än att hålla med!

2007-10-24 @ 00:13:15
URL: http://addi83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0